  • 1. Data: 2006-04-20 15:07:10
    Temat: Kwota wolna od podatku a PIT 37
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Witam,

    Mam problem. Mianowicie wiem, ze kwota wolna od podatku to 2790zl. 19% z
    tego to 530,10zl.
    Jestem kawalerem, rozliczam sie sam, nie mam żadnych odliczen.
    Pomimo tego wychodzi mi nadplaty tylko 265zł, a nie 530.
    Czy robie cos nie tak, czy wlasnie dokladnie polowa z 530zł mi sie nalezy
    (czyli te wyliczone 265)?

    Dzieki za wyjasnienie.

  • 2. Data: 2006-04-20 15:21:35
    Temat: Re: Kwota wolna od podatku a PIT 37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "nick" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem kawalerem, rozliczam sie sam, nie mam żadnych odliczen.

    A z jakich zrodel masz dochody?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-04-20 15:34:18
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    umowa o prace, (pracuje od 15 lipca 2005)

    Nick

  • 4. Data: 2006-04-20 16:38:33
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > umowa o prace, (pracuje od 15 lipca 2005)
    >
    > Nick

    No to wszystko jest OK - podpisales pewnie pracodawcy PIT-2 i uwzglednial on
    w zwiazku z tym kwote wolna. A ze pracodawca te kwote moze uwzgledniac tylko
    w wysokosci 1/12 za kazdy miesiac, przeto od lipca do grudnia zdazyl
    uwzglednic tylko jej polowe. Reszte dostaniesz w formei zwrotu. Gdybys
    przepracwal calu rok, wowczas zadnego zwrotu by nie bylo.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)