  • 1. Data: 2006-04-20 13:04:44
    Temat: Szukam programu do rozliczen rocznych
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Przez kilka ostatnich lat sciagalem z internetu swietny program do rozliczen
    rocznych
    niestety padl mi dysk i nawet nie wiem jak nazywala sie firma robiaca ten
    program.

    Jest w internecie i w gazetach pelno takich programow ale sa
    nieporownywalnie gorsze.

    Ten moj program ktorego poszukuje nie kazal wypelniac zadnych formularzy
    tylko formowal drzewko pytan na ktore nalezalo odpowiadac i wypelniac .
    Po ostatnim pytaniu program przedstawial ci juz wypelnione wlasciwe pity i
    mogles je wydrukowac lub poprawic.

    Sciagnalem kilka z internetu ale w kaqzdym z nich wyswietlaja Ci na ekranie
    pusty formularz i kaza go wypelniac. Z rownie dobrym skutkiem moge pobrac
    sobie z US formularze i je wypelnic olowkiem.

    Czy ktos z Was zna taki program o ktorym pisalem ze nie kaze wypelniac
    zadnych formularzy a tylko zadaje pytania, na koncu sam wypelnia i drukuje
    co potrzeba .

    Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny.
    --
    Arek

  • 2. Data: 2006-04-20 13:08:06
    Temat: Re: Szukam programu do rozliczen rocznych
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    http://pity.elfin.pl/ ?

  • 3. Data: 2006-04-20 13:09:22
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    http://pity.elfin.pl/ ?

  • 4. Data: 2006-04-20 13:55:57
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: e2812q$9k7$...@n...news.tpi.pl,
    Arek <a...@w...pl> napisal:

    > Czy ktos z Was zna taki program o ktorym pisalem ze nie kaze wypelniac
    > zadnych formularzy a tylko zadaje pytania, na koncu sam wypelnia i
    > drukuje co potrzeba .

    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,3189843.
    html

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 5. Data: 2006-04-20 14:39:15
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad M." <d...@k...chip.pl> napisał

    > http://pity.elfin.pl/ ?
    Serdeczne dzieki wlasnie to jest ten program ktorego zawsze uzywalem.
    Inne programy ktore sciagnalem z sieci miedzy innymi z Rzeczpospolitei i z
    Chipa
    w porownaniu z Elfinem to po prostu "Smieci".

    --
    Arek