  • 1. Data: 2010-12-21 09:11:32
    Temat: Mała Księgowość Rzeczpospolitej - kiedy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Wiadomo, kiedy dołączą płytkę z "Małą Księgowością" do papierowej
    "Rzepy"? Przyznam się, że nie codzień mam dostęp do papierowego
    wydania a i TV nie oglądam (polecam zresztą unikanie jej :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-12-21 09:55:37
    Temat: Re: Mała Księgowość Rzeczpospolitej - kiedy?
    Od: AM <brak@poprawnego_adresu.pl>

    Witam!

    > Wiadomo, kiedy dołączą płytkę z "Małą Księgowością" do papierowej
    > "Rzepy"? Przyznam się, że nie codzień mam dostęp do papierowego
    > wydania a i TV nie oglądam (polecam zresztą unikanie jej :-)

    Ostatnio była we wrześniu 2010.

    Możesz zapytać producenta firmę JasLan - jaslan.pl .
    Mają bardzo miłe i profesjonalne podejście do pytań.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-01-03 09:12:11
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 21 Dec 2010 10:11:32 +0100, Jarek Andrzejewski

    >Wiadomo, kiedy dołączą płytkę z "Małą Księgowością" do papierowej
    >"Rzepy"? Przyznam się, że nie codzień mam dostęp do papierowego

    Znalazłem rozwiązanie, więc się podzielę wędką (a nie rybą):

    http://dodatkidogazet.pl/dodatki/eq-tytul,4582.html

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2011-01-26 10:10:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    31 stycznia część pierwsza:
    http://dodatkidogazet.pl/programy/rid,19848,dd,mala-
    ksiegowosc-rzeczpospolitej.html

    A 1 lutego - druga.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-02-01 23:28:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > 31 stycznia część pierwsza:
    > http://dodatkidogazet.pl/programy/rid,19848,dd,mala-
    ksiegowosc-rzeczpospolitej.html

    Można gdzieś kupić gazetę z dwudniowym opóźnieniem? Albo ktoś może kupił
    za dużo i chce się podzielić? Czytałem, ale znów zapomniałem...

    a.