  • 1. Data: 2005-04-07 09:07:13
    Temat: Nota korygująca do WNT
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Kupiłem sprzęt z UE, ale sprzedawca wystawił fakturę na złą firmę (firma z
    Polski, która poprzednio w moim imieniu zamawiała). Co teraz mam zrobić?
    Wystawić notę korygującą? Nota musi być podpisana przez sprzedawcę (z tego
    co wyczytałem faktura korygująca nie musi być podpisana w przypadku WNT/WDT
    - ale nota musi być). Ze sprzedawcą tak ciężko się dogadać, że nie sądzę,
    żeby mi odesłali tę notę pocztą. Co w takim razie zrobić z tą fakturą?

    Przelew poszedł z konta, moja firma to DG na KPiR, a faktura jest wystawiona
    na Sp. z o.o.

    P.