  • 1. Data: 2002-05-09 09:56:03
    Temat: Re: OT w kwestii formalnej
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > Może będę przykra, ale czy moge prosić o niezaśmiecanie mojej skrzynki

    Am oże naucz się korzystać z kill file

  • 2. Data: 2002-05-09 10:16:49
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Hmm...zaraz będzie, że znowu się czepiam ale...Twoja data...też bym chciał
    żeby to już był piątek ale w ten sposób się nie da, niestety :)

  • 3. Data: 2002-05-09 11:43:01
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:
    > Hmm...zaraz będzie, że znowu się czepiam ale...Twoja data...też bym chciał
    > żeby to już był piątek ale w ten sposób się nie da, niestety :)
    Hmm... cos jest nie tak, bo na kompie date mam dobrą.
    Nie ufam TPSA :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-05-10 09:28:19
    Temat: OT w kwestii formalnej
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Może będę przykra, ale czy moge prosić o niezaśmiecanie mojej skrzynki
    bzdurnymi odpowiedziami nie na temat (i na bakier ze stanem
    faktycznym) od osób którym nie chce sie przeczytac postu i udzielają
    mi rad po przeczytaniu wyłącznie topica?

    Bardzo prosze, modem i czas kosztują. Jeżeli ktos *musi* powiedzieć co
    wie, nawet jeżeli nie ma to związku z zadanym pytaniem albo jest
    totalna bzdurą, to nich idzie na rynek i wykrzczycz, skoro go dusi.
    I nie zapycha mi skrzynki.

    Osoby postronne przepraszam, osoby zainteresowane same sie rozpoznają,
    i ich przeprosiny nie dotyczą.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-05-10 09:57:38
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:

    > Am oże naucz się korzystać z kill file
    A co mi pomoże kill file na zmasowany atak ludzi, którzy dotychczas
    wydawali się całkiem rozsądni i zrównoważeni???
    Wygląda to na jakiegoś wirusa...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk