  • 1. Data: 2008-04-04 13:57:13
    Temat: PIT-4 nadpłata
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Witam,
    w związku z korektą zusów wyszedł mi mniejszy podatek od wynagrodzeń niż już
    zdążyłam zapłacić. Czy te kilkanaście złotych mogę sobie po prostu odliczyć
    od kwoty do zapłaty (za PIT-4) przy najbliższej okazji? Nie przyczepi się
    nikt że wpłacam kwotę niezgodną z deklaracją? Nie widziałam nigdzie w PIT-4
    żadnej rubryki odnośnie nadpłaty w poprzednim miesiącu...
    Pzdr
    Magda

  • 2. Data: 2008-04-04 14:55:29
    Temat: Re: PIT-4 nadpłata
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wpłacam kwotę niezgodną z deklaracją? Nie widziałam nigdzie w PIT-4 żadnej
    > rubryki odnośnie nadpłaty w poprzednim miesiącu...

    Nikt się nie przyczepi, bo tej deklaracji nikt na oczy nie zobaczy, bo się
    jej już nie składa.

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-04 16:25:11
    Od: <s...@a...pl>

    > Nikt się nie przyczepi, bo tej deklaracji nikt na oczy nie zobaczy, bo
    > się jej już nie składa.

    Pytanie czy po roku ktoś z US nie bedzie chciał tego wyjaśnić, gdy zaliczki
    nie będą grały z deklaracją PIT4R.

  • 4. Data: 2008-04-05 14:36:11
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie czy po roku ktoś z US nie bedzie chciał tego wyjaśnić, gdy
    > zaliczki nie będą grały z deklaracją PIT4R.

    Prawie na pewno by chciał. Ale przecież zaliczki się zdążą zgrać do końca
    roku.

    marekz