  • 1. Data: 2005-09-21 12:09:51
    Temat: PKPiR - ksiegowanie met.kasowa
    Od: bear<i...@t...pl>

    Mam takie pytanko. Wg rozporzadzenia dot. PKPiR mateialy podstawowe i towary
    mam ksiegowac w dniu otrzymania (wystawienia dokumentu). Koszty (i jak
    mniemam mat.pomocnicze) w momencie zapłaty (poniesienia wydatku). Czy
    waszym zdaniem jesli na jednej fakturze mam zakup towarów i jakiegos mat.
    pomocniczego to powinnam to ksiegowac pod dwiema roznymi datami?! (KPiR
    prowadze met.kasowa)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-24 18:06:06
    Temat: Re: PKPiR - ksiegowanie met.kasowa
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik "bear" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > waszym zdaniem jesli na jednej fakturze mam zakup towarów i jakiegos mat.
    > pomocniczego to powinnam to ksiegowac pod dwiema roznymi datami?! (KPiR
    =======================
    "koszty poniesione" i moment zapłaty mają ze sobą niewiele wspólnego.
    Uzależnienie uznania wydatku za koszt uzyskania od jego zapłaty dotyczy
    obecnie wyłącznie składek na ub.społeczne
    Atomek

  • 3. Data: 2005-09-25 06:11:12
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Atomek napisał:

> [...]
    > Uzależnienie uznania wydatku za koszt uzyskania od jego zapłaty dotyczy
    > obecnie wyłącznie składek na ub.społeczne

    podatkowo
    dotyczy to rowniez wynagrodzen

  • 4. Data: 2005-09-27 20:37:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Sep 2005, Atomek wrote:

    > Użytkownik "bear" <i...@t...pl> napisał
    [...]
    > =======================
    > "koszty poniesione" i moment zapłaty mają ze sobą niewiele wspólnego.

    ...a temat posta poczytałeś ?

    > Uzależnienie uznania wydatku za koszt uzyskania od jego zapłaty dotyczy
    > obecnie wyłącznie składek na ub.społeczne

    ...tia... jak sobie memoriałem prowadzisz to i owszem...
    Czy czegoś nie wiem i księgowanie kasowe kosztów zostało zniesione ??
    Od kiedy ?
    :)
    (przypomnę iż opinia iż kasowe księgowanie KUP wcale nie jest proste
    kilka razy na grupie była - ani "papierkologicznie" bo papierków
    więcej ani "ideologicznie" bo ilość pytań jest nie mniejsza niż
    przy memoriale)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)