  • 1. Data: 2021-09-28 18:30:14
    Temat: Przekształcenie JDG w sp. z o.o.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy przy przekształceniu JDG w sp. z o.o. pozostaje stary NIP i REGON?
    Czy nowa spółka zachowuje swoją "historię" od czasu rejestracji JDG, czy
    też zaczyn swój byt od zera?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-09-28 20:18:08
    Temat: Re: Przekształcenie JDG w sp. z o.o.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-28, Jacek <k...@a...com> wrote:

    > Czy przy przekształceniu JDG w sp. z o.o. pozostaje stary NIP i REGON?

    http://przeksztalceniewspolkezoo.pl/czy-spolka-po-pr
    zeksztalceniu-zachowa-nip-i-regon/

    > Czy nowa spółka zachowuje swoją "historię" od czasu rejestracji JDG, czy
    > też zaczyn swój byt od zera?

    Historię czego?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2021-09-28 21:07:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.09.2021 o 20:18, Wojciech Bancer pisze:
    > Historię czego?
    Historię działalności, czyli, że mogę napisać, że działalność prowadzimy
    od 1998 roku, a klient chcący to zweryfikować otrzyma informację, że JDG
    była od 1998 i w 2021 przekształcona w sp. z o.o.
    Z tego, co czytam, to będzie nowy NIP i Regon, a więc klient będzie
    widział, że firma jest nowa, bez doświadczenia i bez historii. Czyli kicha.
    Jacek

  • 4. Data: 2021-09-28 21:35:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 21:07, Jacek pisze:
> [...]
    > Z tego, co czytam, to będzie nowy NIP i Regon, a więc klient będzie
    > widział, że firma jest nowa, bez doświadczenia i bez historii. Czyli kicha.

    Jak Ci to potrzebne, to kup spółkę z historią kilkuletnią
    i przejmij (sprzedaj majątek) DG.

  • 5. Data: 2021-09-28 21:40:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.09.2021 o 21:35, cef pisze:
    > Jak Ci to potrzebne, to kup spółkę z historią kilkuletnią
    > i przejmij (sprzedaj majątek) DG.
    Jak ktoś prowadzi 22 lata działalność, dorobił się pewnej renomy i
    wiarygodności i teraz chciałby zmienić formę prowadzenia (małego)
    biznesu, to może dobrze by było taką możliwość udostępnić.
    Jacek

  • 6. Data: 2021-09-28 21:46:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-28, Jacek <k...@a...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > Z tego, co czytam, to będzie nowy NIP i Regon, a więc klient będzie
    > widział, że firma jest nowa, bez doświadczenia i bez historii. Czyli kicha.

    To serio ktoś sprawdza ile lat ktoś ma 1-os DG w CEIDG?
    Wow.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2021-09-28 22:03:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.09.2021 o 18:30, Jacek pisze:
    > Czy przy przekształceniu JDG w sp. z o.o. pozostaje stary NIP i REGON?
    > Czy nowa spółka zachowuje swoją "historię" od czasu rejestracji JDG, czy
    > też zaczyn swój byt od zera?

    Spółka z oo. jest nowym bytem prawnym. Inny NIP i REGON. Możesz, jako
    JDG sprzedać jej "zorganizowaną część przedsiębiorstwa". Wiele firm na
    swoich stronach informuje, że działalność jest prowadzona od kiedyś tam.
    Bo "brand" możesz przenieść.

    Widziałem również, że niektórzy po prostu równolegle prowadzą obydwie
    działalności. Reklamy są na JDG, a usługi później spółka robi.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-09-28 22:58:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 21:40, Jacek pisze:
    > Jak ktoś prowadzi 22 lata działalność, dorobił się pewnej renomy i
    > wiarygodności i teraz chciałby zmienić formę prowadzenia (małego)
    > biznesu, to może dobrze by było taką możliwość udostępnić.

    Powinna to załatwić dobra polityka informacyjna,
    tak żeby ludzie kojarzyli tę wyrobioną renomę
    ze starej działalności i przenosili sympatię/szacunek
    na nowy podmiot.

  • 9. Data: 2021-09-28 22:58:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    > On 2021-09-28, Jacek <k...@a...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To serio ktoś sprawdza ile lat ktoś ma 1-os DG w CEIDG?
    > Wow.

    Ja sprawdzam.

  • 10. Data: 2021-09-28 23:26:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2021 21:46:24 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2021-09-28, Jacek <k...@a...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To serio ktoś sprawdza ile lat ktoś ma 1-os DG w CEIDG?
    > Wow.

    Często tak jest.
    Być może nie spotkałeś się ze względu na branżę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam