    From: du hast mich gefragt <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 1% podatku na intytucje uzytecznosci publicznej?
    Date: Tue, 22 Feb 2005 09:07:16 +0100

    Dnia 2/22/2005 8:46 AM, Użytkownik plusz napisał:

    > a co do "krwi" US, to i tak mają lepiej niż w latach ubiegłych - po prostu
    > teraz inaczej kasa idzie na organizacje pożytku publicznego - moim zdaniem
    > słuszna zmiana.

    Bo ja wiem? Z mojego punktu widzenia (czyli darczyńcy) wygląda to trochę
    nieteges. No bo jest lista organizacji pożytku publicznego na której
    jest np. stowarzyszenie przyjaciół zespołu "Dziki Krzyk" za to nie ma
    "zaprzyjaźnionego" hospicjum. Co prawda jest tam jakieś pismo MF, że
    dana instytucja nie musi być na liście ale niepewność pozostaje.

    --
    gefragt