  • 1. Data: 2005-02-22 01:32:07
    Temat: 1% podatku na intytucje uzytecznosci publicznej?
    Od: slimak <s...@w...pl>

    Pytanko - ten 1% to dotyczy calego podatku za poprzedni rok - tzn tez
    tego ktory juz fiskus ode mnie dostal? czy moze tylko nadplaty ktora
    ewentualnie mam doplacic?

    Jesli to to pierwsze to pewnie fiskusa krew zalewa ze musi oddawac :-)

  • 2. Data: 2005-02-22 07:46:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "slimak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie mam doplacic?
    > Jesli to to pierwsze to pewnie fiskusa krew zalewa ze musi oddawac :-)

    pobierz program ze strony pit.dobry.pl i tam jest wszystko wyjaśnione

    najpierw liczysz PITa - wychodzi podatek należny
    z liczysz 1% i odejmujesz od tego co wpłaciłbyś do US lub powiększasz zwrot

    zresztą okienka formularza są rozmieszczone dość intuicyjnie, poza tym jest
    objaśnienie - wystarczy spojrzeć na PITa

    a co do "krwi" US, to i tak mają lepiej niż w latach ubiegłych - po prostu
    teraz inaczej kasa idzie na organizacje pożytku publicznego - moim zdaniem
    słuszna zmiana.

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-02-22 08:07:16
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/22/2005 8:46 AM, Użytkownik plusz napisał:

    > a co do "krwi" US, to i tak mają lepiej niż w latach ubiegłych - po prostu
    > teraz inaczej kasa idzie na organizacje pożytku publicznego - moim zdaniem
    > słuszna zmiana.

    Bo ja wiem? Z mojego punktu widzenia (czyli darczyńcy) wygląda to trochę
    nieteges. No bo jest lista organizacji pożytku publicznego na której
    jest np. stowarzyszenie przyjaciół zespołu "Dziki Krzyk" za to nie ma
    "zaprzyjaźnionego" hospicjum. Co prawda jest tam jakieś pismo MF, że
    dana instytucja nie musi być na liście ale niepewność pozostaje.

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-02-22 11:34:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:cvepjv$5h0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > "zaprzyjaźnionego" hospicjum. Co prawda jest tam jakieś pismo MF, że
    > dana instytucja nie musi być na liście ale niepewność pozostaje.

    ale to już tylko wina hospicjum niestety, że nikt nie dopilnował wpisania na
    listę

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )