  • 1. Data: 2002-07-17 09:44:41
    Temat: Re: Certyfikat rezydencji - zmiany 2002
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian)

    > Użytkownik "Zbierski, Sebastian" <S...@v...pl> napisał
    > wiadomości
    >
    >Po co bankom ten certyfikat?(...)
    >Karol

    przy platnosciach dla nierezydentow z roznych tytulow m.in. np. za licencje
    bank nie przeleje w praktyce pieniedzy bez certyfikatu rezydencji
    chyba , ze "udowodnimy bankowi" , ze pobralismy zryczaltowany podatek z
    tytulu zaplaty tych naleznosci (Art.26 w powiazaniu z art.21 i 22),
    nie jestem w stanie odpowiedziec na podstawie jakiego konkretnego przepisu
    (moze prawa bankowego czy dewizowego?) bank ma prawo wstrzymac
    przelew lub zadac okazania "jakichs papierow podatkowych"

    otylix