    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ciągdalszy o podatkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 25 Jun 2021 14:48:25 +0200

    On Thu, 24 Jun 2021 22:42:23 +0200, cef wrote:

    > Pewnie potrzebne będzie oświadczenie, co do czego służy.

    A ja o tym, ze karta sluzy np do alarmu, ale faktura jest na abonament
    z telefonem :-)

    I tu oswiadczam
    a) promocja byla, z telefonem bylo taniej niz bez ... a urzednik sie
    pyta jaka czesc abonamentu stanowi koszt telefonu, bo jak dla niego,
    to nie jest KUP :-P

    b) ze czesto zmieniam telefony, bo te nowe to jakos lepiej sie w pracy
    sprawdzaja, otwieram szuflade, pokazuje trzy lezace stare smartfony
    ... i co ... mamy dowod, ze czas pracy nie przekracza roku, wiec
    slusznie wpisalem w koszty od razu? :-)
    Ewentualnie pokazuje telefony z peknietym ekranem, bo i to sie
    zdarza... nie tylko dzieciom :-)

    A ze telefony czesto nie maja specyficznych oznaczen, to nawet trudno
    ustalic, jaki to dokladnie jest :-)

    > Kilka lat temu w czasach już rozwiniętej
    > kultury komórkowej pisałem oświadczenie dla kontrolerów,
    > że numer taki a taki nie jest zarejestrowany na działalność
    > i że korzystam z niego do celów prywatnych.
    > A teraz nawet mi się nie chce mieć więcej numerów.

    Teraz ceny rozmow spadly, to nie sa kwoty, ktore kontrolerow rajcuja.
    Chyba, ze wykryje kumulacje z dwoch lat.
    Abo nolimit, wiec nie ma billingu, wiec nie ma jak sprawdzic czy
    rozmowy w celach sluzbowych :-)

    J.