  • Data: 2021-06-28 17:13:20
    Temat: Re: Ciąg dalszy o podatkach
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18 cze 2021 o 14:11, J.F pisze:

    > Albo kto po imprezie sprawdzi, co to byla za impreza?
    > Tu uwaga - urzednicy lubia ostatnio grzebac w fejsbukach :-)

    Bezprawiem jest śledzenie świra wypuszczonego z więzienia,
    obiecującego zarżnięcie kogoś, ale śledzenie tych, którzy
    jeszcze ;) nie siedzieli w mamrze -- nie jest bezprawiem!!!

    -=-

    Nie ganię PiS, nie gloryfikuję obecnej opozycji, ale zauważam,
    że zamordowanie prezydenta Gdańska ukazuje polską rzeczywistość
    prawną w złym świetle...

    Dlaczego ZUS czy Fiskus może mnie śledzić, choć nie wolno
    choćby wysłać anioła stróża za ww. bandytą udającym świra?...
    Choćby takiego stróża, który by nie notował śladów/ścieżek,
    ale w razie czego ;) by interweniował...

    -=-

    Podatek od nieruchomości za garaż chyba płacę wyższy niż OC,
    ale gdy ktoś mi zastawi wjazd tejże nieruchomości -- policja
    może co najwyżej pomóc mi wjechać czy wyjechać sterowaniem
    mnie... Nie wolno interweniować!!! Wolnoć Tomku w swoim domku!

    Ciekawe, kiedy PiS uchwali prawo do bicia w swym domu żony
    przez jej ślubnego męża?...

    W islamie ponoć nie warto bić kobiet, bo uderzona -- ma
    prawo do zwrócenia ;) ciosu...

    W naszej kulturze/religii kobieta uderzona w prawy policzek
    powinna nadstawić do bicia swój lewy policzek... [zapewne
    dlatego, by uniknąć opuchlizny nieestetycznej -- asymetrycznej]

    --