  • Data: 2003-05-30 04:34:30
    Temat: Re: Czy nawilżacz powietrza może być kosztem
    Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    29.05.2003 20:14, osoba o wdzięcznym nicku 'cef', napisała:

    > pomieszczenie.

    > (bez

    > Nie odliczałem nic innego, więc
    > ten regał uważam, że jest akurat
    > w granicach rozsądku :-)
    > Odradzałem zakupy, które opisałem
    > (dywanik, zarówki itp) i to
    > właśnie w przypadku braku
    > wydzielonego pomiesczenia.

    > BHP.
    >
    > Wg mojego rozsądku środki BHP raz do roku
    > nie są warte "zainteresowania kosztotwórczego" :-)))

    Rzeczywiście są to koszty malutkie, chyba że poniesione jednorazowo
    (jako zapas na rok). Niestety, polski fiskus ciągle żyje w zaścianku
    podatkowym, każąc nam udowadniać każdą pierdołę fakturą.

    Obserwując jednak postepowanie przedsiobiorców zagranicznych,
    działających na terenie RP, zauważyłem, że zbierają wszystko. Opłaty za
    przejazd autostradą i inne drobiazgi (od 1 do 4 euro). Jeżeli nie mają,
    to załatwiają sprawę oświadczeniem.