  • Data: 2003-06-18 07:14:35
    Temat: Re: Dokument przyjęcia na stan środka trwałego
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Taki dokument nie musi wyglądać.
    > Teoretycznie wystarczy sam wpis w EŚT - nie ma obowiązku wystawiania
    > żadnych druków przyjęcia do użytkowania, a co za tym idzie nie ma
    > wzorów takich druków - ale jak bardzo chcesz, dla spokojnego snu
    > możesz napisac sobie "Nieniejszym przekazuję na potrzeby prowadzonej
    > przeze nie działalności gopodarczej należący do mnie zestaw
    > komputerowy (tu parametry) o wartości .....zł (pi razy drzwi ile taki
    > komputer mógłby kosztowac na rynku).
    > Data, podpis, pieczątka (jeżli bardzo lubisz pieczątki). Wpinasz sobie
    > gdzies żeby nie zgubic i z głowy.

    Mnie w takim wypadku ktoś doradził żeby napisać "Protokół własny wyceny
    komputera". Gdy później przy kontroli padło pytanie skąd wziąłem tak
    wysoką cenę to pokazałem "Protokół" i przestali się czepiać.
    I uwaga: wyceniasz według cen z grudnia ubiegłego roku i uwzględniasz
    stopień zużycia.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,