  • Data: 2003-06-18 07:01:24
    Temat: Re: Dokument przyjęcia na stan środka trwałego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik staff napisał:

    > Ok. Środek trwały mam niejako od siebie samego. Prywatny komp, samemu
    > poskładany dawno temu (żadnych faktur i rachunków), muszę sam wycenić i
    > wprowadzić na firmę.
    >
    > Jakiś głupi przykład mi potrzebny, bo nie wiem po prostu jak taki dokument
    > ma wyglądać.

    Taki dokument nie musi wyglądać.
    Teoretycznie wystarczy sam wpis w EŚT - nie ma obowiązku wystawiania
    żadnych druków przyjęcia do użytkowania, a co za tym idzie nie ma wzorów
    takich druków - ale jak bardzo chcesz, dla spokojnego snu możesz napisac
    sobie "Nieniejszym przekazuję na potrzeby prowadzonej przeze nie
    działalności gopodarczej należący do mnie zestaw komputerowy (tu
    parametry) o wartości .....zł (pi razy drzwi ile taki komputer mógłby
    kosztowac na rynku).
    Data, podpis, pieczątka (jeżli bardzo lubisz pieczątki). Wpinasz sobie
    gdzies żeby nie zgubic i z głowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk