  • Data: 2003-09-12 06:54:06
    Temat: Re: Faktura VAT (telekom) - termin odliczenia
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bjqgk2$74q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > -----------------------
    > Na grupie też była dyskusja ale gdzieś w jakiś informatycznych też
    czytałam
    > .Ostateczne wnioski to odliczenie tylko w miesiącu płatności jeśli jednak
    > póżniej otrzymam to jedyny sposób odliczenia to korekta deklaracji Vat.
    No tak wczoraj tak było jednoznaczne a dziś czytam w Rachunkowości temat
    odliczenia Vat od telekomunikacyjnych i co ano jednak określenie może wcale
    nie znaczy musi i definiują co znaczy móc to jest paranoja .Sugerują że
    jednak wcale nie ma tak jednoznacznie że tylko w terminie płatności
    .Dobre.Tylko w końcu artykułu proponują się nie narażać oraganom i doliczać
    w terminie płatności.
    Wiola