  • Data: 2003-06-03 06:09:16
    Temat: Re: KRS i jednoosobowa działalność gospodarcza
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bbghnq$4ek$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "mmm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    ------------------------------------
    W pierwszej wersji miały byś wszystkie firmy rejestrowane w KRS ale ostanio
    czytałam że małe jakiś limit obrotu miały by być jeszcze zwolnione ale
    pewników chyba jeszcze nie ma.

    > Tak, ale nie wiadomo kiedy.
    > Sprawę odwleczono poza bieżący rok.
    > Zapewne pod koniec roku pojawi się jakaś nowa data, albo nowy rejestr (z
    > powodu UE?)
    Jak zwykle z wszystkim w naszym kraju trzeba czekać do końca upływa termin
    realizajcji przepisu wtedy na szybko wydaja jakiś przepis.
    Wiola