  • Data: 2005-05-28 20:29:23
    Temat: Re: Klastry wiejskie
    Od: "Tenar" <t...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    > ...czyli "rolnicza spółka partnerska" ?

    Przynajmniej w zakresie zobowiazan. Proba nadania osobowosci prawnej lub
    przynajmniej zdolnosci prawnej takiej grupie przedsiebiorcow i rolnikow spotkala
    sie z tak ostra krytyka, ze z niej zrezygnowalismy.

    > :)
    > Swoją drogą - ciekaw jestem dlaczego ustawodawca tak zawęził zakres
    > działalności S.P.

    Ponoc w gospodarce norma jest odpowiedzialnosc solidarna.
    Trudno nie odniesc wrazenia, ze prawnicy zrobili cos dla siebie.