  • Data: 2022-01-21 20:06:05
    Temat: Re: Kółka zębate w obudowie z Chin - 8 czy 23% VAT?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2022 o 10:22, Kviat pisze:
    > Przypominam sobie sytuację sprzed lat (nie wiem jak jest teraz), ale
    > tzw. betoniarka była sprzedawana w dwóch stawkach VAT.
    > Podstawowa dla betoniarki-betoniarki.

    Olej Napędowy i Olej Maszynowy "S-coś tam" to dokąłdnie ta sama
    substancja, tylko mają różna akcyzę i VAT, dzięki czemu mafie paliwowe
    kombinowały, bo jeden był dwa razy droższy od drugiego. Zawoziłeś do
    bazy paliwowej olej maszynowy a odbierałeś z tego samego zbiornika olej
    napędowy.

    Tego typu absurdów znam znacznie więcej. Wynikają z tego, że dany towar
    sprzedawany w określonym celu ma inne stawki podatkowe.

    --
    Robert Tomasik