    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Księgowanie zwrotu towaru
    Date: Fri, 1 Jun 2007 12:59:48 +0200

    On Fri, 1 Jun 2007, GrzegorzP wrote:

    > Poradźcie coś...

    Nie możemy! W wątku obok znajdzie opis dlaczego :]

    > A może powinienem wystawić dowód wewnętrzny i dać to jako koszt?

    IMHO nie pasuje. Niby co to za koszt, wyrzucić chcesz do śmieci czy jak?

    > Bo wpisywanie do KPiR ujemnej kwoty coś mi nie pasuje.

    Akurat tego bym się nie czepiał :)
    W rozporządzeniu nawet przewidziano dwie opcje na wpisywanie wartości
    ujemnych: albo z minusem albo na czerwono...(!)
    Wątpliwości wzbudza ewentualnie pytanie, czy ma to być korekta przychodu
    "przeszłego" czy "dzisiejszego".

    Jako, że przepisy się zmieniły od ówczesnych dyskusji, może zapodamy
    pod osąd argumenty dotyczące ujemnego przychodu i ujemnego kosztu?
    Z archiwum:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/ce59d6d46d83a68d/ef76b1463c2b348f
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/7dd57213c8b14d1e/097687fba0f7b639
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/ff0fd6a08ee34043/7e152d6cc029d11a

    pzdr, Gotfryd