  • Data: 2003-12-29 22:43:50
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dark Icon m...@p...onet.pl ...

    > I tylko ty go widzisz. A co do świadomości to śmiem watpić.

    Nieładnie

    > Zakuty łeb to masz własnie ty w ten sposób odpowiadając i jeżeli tak
    > uważasz to naprawde zamilknij bo się zmęczysz.
    > I tym sie róznimy że ja to rozumiem a ty nie co udowodniłas odpisując
    > w ten sposób.

    A tu już bardzo nietaktownie :(

    > Ale wracając do tematu to:

    No nareszcie!

    > Odmowa wystawienia rachunku jest zagrożona karą. Kto wbrew obowiązkowi
    > nie wystawia faktury lub rachunku za wykonanie świadczenia albo
    ^^^^^^^^
    > odmawia ich wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych
    > (zob. art. 62 par. 1 ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny
    > skarbowy, Dz.U. nr 83, poz. 930 z późn. zm.). Jeżeli zatem ktoś
    > odmawia nam wystawienia rachunku, zawsze możemy od urzędu skarbowego
    ^^^^^^^^
    > domagać się wszczęcia przeciwko niemu postępowania karnego skarbowego.

    To się zdecyduj, są w końcu te rachunki, czy tylko paragony i faktury.

    P.S. A czy nie można rachunku nazwać fakturą, byle by nie fakturą VAT)?
    Moje pytanie oczywiscie nie zmienia faktu ze rachunki dla niewatowców
    funkcjonuja nadal.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"