  • Data: 2003-12-30 07:07:59
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A rachunku w koszty nie można wliczyć? Bo że vatu nie odliczę, to dla mnie
    > jasne, bo go nie zapłaciłem.

    Nie mówiliśmy o kosztach a jedynie o vacie bo tylko tu faktura VAT i
    rachunek róznia się od siebie.
    Koszty żądza sie swoimi prawami i tam rachunk, faktura i inne
    dopuszczalne dokumnty sa na równych prawach. Liczy sie strona
    merytorczna a nie forma dokumentu.

    A więc nie można powiedzieć że rachunek mozna ująć w koszty lub nie
    dopóki nie wiemy co na tym rachunku jest. To samo dotyczy fakury, noty
    obciążniowej, wyciągu bankowego i co sitam obie jszcze myslimy. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl