  • Data: 2003-02-18 17:37:17
    Temat: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze samemu sobie odpowiedziec co zrobilby Pan,
    > gdyby Panienka rozplakala sie i powiedziala,
    > ze tu ja przy takim glupim systemie postawili
    > i ona naprawde chcialaby ale w tym systemie
    > "sie nie da" i blaga Pana, by sie Pan nie skarzyl dyrekcji bo dostanie
    > "po premii", lecz by Pan zrobil note.....
    > Czy tez by Pan ne podpisal i pjechal ?

    1. Podejrzewałem, że ich program uniemozliwia
    ponowny poprawiony wydruk, więc dość szybko
    przestałem o to prosić.
    Wczesniej jednak liczylem, ze to sie da zrobic,
    bo kiedys, na innej stacji się dało.

    2. Ani mi w glowie było skarżenie dyrekcji.
    (mam słabość do energicznych kobiet, ktore na mnie krzyczą :-)

    3. gdyby na mnie nie wrzesczała, ze musze podpisac,
    i gdyby nie dwoch łysych ochroniarzy za moimi plecami,
    to moze miałbym głowę do tego, aby odszukac w notesie
    telefon do zaprzyjaznionej ksiegowej i zapytac jej co mam robic.

    Bylo jednak inaczej, więc - co dla mnie typowe - postanowilem
    poniesc pare groszy finansowej straty, za cenę nie pakowania
    się w komplikacje księgowo-skarbowe o nieznanej mi wtedy naturze.

    Po prostu tchórz jestem (i raczej rozrzutny), a nie pieniacz-dusigrosz :-)

    Pozdrawiam,

    latet