  • Data: 2006-06-26 14:59:51
    Temat: Re: PODATKI Odmowa przyjęcia deklaracji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Jun 2006, Ireneusz Makowski wrote:

    > Gotfrydzie, jak ja lubie Twoje anegdoty :)))))))))))

    Jaka anegdota?
    To była propozycja do wykonania. Całkiem poważna zresztą: trzeba
    tylko pamiętać skąd "paragraf" jest bo statystyczny patrol może
    również nie wiedzieć (a jak nie ma wykroczenia albo przestępstwa
    to nie zadanie dla policji).
    Przecież to NIE jest śmieszne: ktoś chce cię wrobić (być może
    na całkiem poważną kwotę) w ten prosty sposób że odmawia
    przyjęcia "papiera". To niby dlatego że sklep detaliczny
    ukrywa na zapleczu towar odmawiając sprzedaży (136 KW)
    można wezwać - a odmawia podpisania URZĘDOWEGO papierka
    to nie?? Dziwne by było...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)