  • Data: 2002-04-25 07:17:03
    Temat: Re: Powypadkowa naprawa samochodu ?
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wystap do swojego US z pismem o interpretacje, sprawa wg mnie nie jest
    jednoznczna, ustawodawcy chodzilo o to aby nie robic dodatkowych kosztow w
    DG jesli samoch jest nie ubezpieczony i ubezpieczenie nic nie zwroci,
    jesli nie zaliczysz kosztow naprway do k.u.p to niestety nie odliczysz VAT ,
    a PZU zwroci ci koszty naprwy bez vat, dlaczego masz byc pokrzywdzony, byc
    moze ustawa jest nieprecyzyjna i nalezaloby tem punkt uscislic

    poza tym art 23 p 48 mowi " gdy samochod nie byl ubezpieczony , a w twoim
    przypadku stalo sie dokladnie tak jak by samochod mial auto-casco i ty
    bylbys sprawca wypadku,
    a swoja droga przyslis mi maila na priva, jak sie sprawa zakonczy jestem
    bardzo ciekawy
    pozdrowienia

    jacek