  • Data: 2009-01-21 07:55:56
    Temat: Re: Ulgra za internet tylko w miejscu zamieszkania?
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > Chodzi mianowicie o sytuację, kiedy podatnik np. od poniedziałku do
    > czwartku funkcjonuje w jednym mieście, zaś od piątku do niedzieli w drugim.
    >
    > Oba miejsca są traktowane przez jako miejsca zamieszkania oraz centra
    > interesów życiowych. W szczególności oba mieszkania są własnością
    > podatnika. W obu miejscach są powiązania rodzinne i towarzyskie.
    > Ba! Nawet powiązania ekonomiczne są w obu miejscach (w jednym
    > zatrudnienie na etat, w drugim DG).

    Widziałem kiedyś w teatrze sztukę gdzie gostek miał dwa domy i dwie
    rodziny, które oczywiście nic o sobie nie widziały i z czego wynikła
    później cała kupa śmiesznych sytuacji (farsa to była), ale sądziłem, że
    jest to fikcja literacka ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania