  • Data: 2009-01-21 07:41:03
    Temat: Re: Ulgra za internet tylko w miejscu zamieszkania?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > I własnie za brak uaktualnienia można dostać po portfelu jakkolwiek nie
    > mam pojęcia czy ktokolwiek już oberwał z tego powodu.

    Swoją drogą to ciekaw jestem jak należałoby obsłużyć - pewnie niezbyt
    częsty, ale jednakowoż istniejący w przyrodzie - przypadek.

    Chodzi mianowicie o sytuację, kiedy podatnik np. od poniedziałku do
    czwartku funkcjonuje w jednym mieście, zaś od piątku do niedzieli w drugim.

    Oba miejsca są traktowane przez jako miejsca zamieszkania oraz centra
    interesów życiowych. W szczególności oba mieszkania są własnością
    podatnika. W obu miejscach są powiązania rodzinne i towarzyskie.
    Ba! Nawet powiązania ekonomiczne są w obu miejscach (w jednym
    zatrudnienie na etat, w drugim DG).

    Wiem, że utrudniam :-) ale sam funkcjonowałem w ten sposób przez pewien
    czas. Chociaż wtedy nie było jeszcze NIP-3. No i tylko w jednym miejscu
    były powiązanie ekonomiczne w sensie pracy zawodowej.

    Jak zatem należałoby to obsłużyć?

    Piotrek