  • Data: 2004-12-10 07:08:24
    Temat: Re: Wynagrodzenia pracowników - w 2005 NKUP
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wygląda na to, że listę płac trzeba podzielic. Jeżeli pensje wypłacisz w
    > styczniu, to zaliczysz to do kosztów stycznia, ale składki ZUS społeczne
    > obciążające pracodawcę zaliczysz w koszty dopiero wtedy gdy naprawdę
    > zapłacisz (czyli jeżeli zapłacisz do 15 lutego, to dopiero w lutym).
    > Sprawdź dzisiejszą Rzepę
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmac_041209/f
    irmac_a_5.html

    > Magdi

    Zgoda - tak postępowałem do tej pory ale pytanie czy mogę zaliczyć do kosztów
    składki za pracownika płacone przeze mnie w miesiącu styczniu - następnego
    roku
    wynagrodzenie - 31 grudnia 2004 r - koszt jeszcze w starym roku natomiast
    składki Zus za pracownika opłacane przeze mnie - koszt w miesiącu styczniu
    I to samo z moimi składkami - przecież za grudzień płacę dopiero w styczniu -
    to będzie koszt za styczeń prawda?
    pzdr jas