    From: interpio <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaswiadczenie o dochodach - US
    Date: Mon, 10 Mar 2008 04:32:21 -0700 (PDT)

    On 8 Mar, 20:28, "t...@o...pl" > A jak myślisz :) Przecież US wydaje
    zaświadczenie na podstawie "czegoś".
    > Jeśli nie złożyłaś PIT-u za poprzedni rok, to skąd US ma wiedzieć jaki
    > miałaś dochód?

    Parę lat temu, miałem podobną sytuację i dostałem zaświadczenie, że
    nie figuruje w ewidencji podatkowej (podatników).
    O to zaświadczenie starałem się w maju lub czerwcu, czyli po terminie
    składania zeznań podatkowych i bez problemu je dostałem.

    W podobnej sytuacji był mój znajomy,
    jeszcze przed końcem terminu rozliczeń
    podatków potrzebował takiego zaświadczenia do dziekanatu.
    Złożył w urzędzie skarbowym PIT-37 z 0,00 i wystarczyło, że na uczelni
    zostawił kopię z kopi złożonego w skarbówce PIT-37 z 0,00.
    Pozdrawiam Piotr