  • Data: 2003-04-26 23:43:52
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Apr 2003, Latet wrote:

    >+ > Poszukaj postu Karola na *.prawo, było coś o "czasowym zaprzestaniu
    >+ > działalności". "Zawieszenia" z p. widzenia ZUS AFAIK nie ma.
    >+
    >+ No dobrze. Skoro nie ma zawieszenia to co jest?
    >+ Czy nic nie ma - tylko dzialanie, albo calkowita likwidacja?

    Przeczytaj proszę raz jeszcze i powoli: "czasowe zaprzestanie
    działalności". Nie mam czasu ani motywacji zaglądać do ustawy,
    ale wyglądało przekonująco :)
    I nie pytaj mnie czym się różni "czasowe zaprzestanie" od "zawie-
    szenia", bo tego może i sam ustawodawca nie wiedzieć :] - ale
    to tak jak z "czynnym żalem": ma być taka treść i już ;>

    [...a resztę już grupowicze opisali...]

    pozdrowienia, Gotfryd