  • Data: 2005-11-30 11:48:42
    Temat: Re: Zawieszenie działalności - wątpliwości.
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do zamieszania z płaceniem ubezpieczenia zdrowotnego w czasie tzw.
    zawieszenia dg pisze chyba dzisiejsza Rzepa. Problem dla podatników wynikał
    z braku zgodności pomiędzy ZUS (które informowało często podatników iż
    zawieszenie powoduje czasowe zwolnienie z opłacania ub. zdr.), a Min. Zdr.
    Przy okazji jest omówiony wyrok WSA w sprawie rolnika ubezpieczonego w KRUS
    i prowadzącego od czasu do czasu dg (z tego tytułu miał obowiązek opłacania
    skł. ub. zdr.), któremu to rolnikowi zasądzono zaległość z tyt. ub. zdr. za
    trzy lata.
    Zajrzałam jeszcze raz do Rzepy - ten artykuł jest tam w Dobrej Firmie pod
    tytułem "Firma ma przestój, składki płacić trzeba".
    Pozdr., Graszka.