  • Data: 2010-01-12 09:08:51
    Temat: Re: allegro, vat, niezrealizowana transakcja
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > Pytasz o kasę rejestrującą?
    > Transakcje "sprzedaży na odległość za które wpłata następuje na
    > konto bankowe poprzez bank lub pocztę" są zwolnione z rejestracji,
    > jakoś tak ujął to minister w rozporządzeniu; IMO oznacza to, że
    > *wolno* zarejestrować, ale skoro *nie trzeba*, to można zarejestrować
    > później.

    Przyjmuję argumentację. Tylko doszczegółowienie: skoro kasę mam, to nie
    powienienem wszystkiego ewidencjonować? Tzn., że jakbym chciał, to bym nie
    musiał "nabijać" transakcji z Allegro wpłacanych na konto? Wydawało mi się,
    że skoro mam, to trzeba wszystko "jak leci" (poza fakturami dla prowadzących
    DG itp.).

    Vasco