  • Data: 2014-03-23 07:44:01
    Temat: Re: [cross] [vat] zmiany na lepsze?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-22 21:10, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisa? w wiadomo?ci

    > IMHO Miata nie spe?nia wymagan VAT.

    nie spełnia, ale można ją wykorzystywać wyłącznie w DG i odliczać 100%
    waty (a poza działalnością i tak jej nie wykorzystam, bo to by
    oznaczało, że mam wolne, a jak mam wolne to cała rodzina ma wolne, więc
    2-osobowe auto nie wystarczy :)
    Wcześniejsze przepisy nie umożliwiały mi tego, teraz spokojnie mogę
    wrzucić laptopa do bagażnika i jechać do klienta :)

    Łukasz