  • Data: 2003-06-04 22:56:13
    Temat: Re: komorka na firme a zmiana aparatu
    Od: "Domino" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprzedaza
    > sie
    > ---------------------------------
    > Tak dochód masz 499 zł przecież zapłaciłeś za niego 1 zł a sprzedałeś za
    500
    > zł.więc zarabiasz dokładnie 499 złl.A co z abonamentem no przecież
    > wykorzystujesz na rozmowy i możesz zaliczyć w koszty firmy a wiec płacisz
    > mniejszy podatek do US.
    > Wiola

    jestes tego pewna? pare postow wczesniej napisano, ze wartosc tel. to nie to
    ile zaplacilem czyli 1zl, a to co jest w polu 'wartosc' (przed upustem).
    jesli jest tak jak piszesz, to praktycznie nigdy nie musze komorki dodawac
    do EW i chyba moge np. zamienic sobie na tansza i nikt sie nie bedzie
    czepial.