  • Data: 2004-01-22 13:56:30
    Temat: Re: konto firmowe-prywatne przelewy???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Jan 2004, Domino wrote:
    [...]
    >+ > Przeciw temu nie protestuję :)
    >+ > Tylko poprzednikowi "ktoś powiedział że WSZYSTKIE operacje
    >+ > na koncie trzeba wpisać do KPiR" :)
    >+
    >+ ten 'ktos' 10lat zajmowal sie ksiegowoscia w firmach (ksiegi rach. itp.),
    >+ ale w tym temacie jest chyba malo zorientowany.

    Jakiś kwadrans temu odpowiadałem fartowi w kwestii "lekarskiej",
    to chyba właśnie ta kategoria :) czyli "laryngolog od okularów" :)
    Problem nie w tym że on nie jest fachowcem, tylko w tym że on
    (ten "ktoś") nie wie w czym fachowcem jest a w czym nie :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)