  • Data: 2004-01-06 15:30:22
    Temat: Re: likwidacja DG - środki trwałe i vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jan 2004, AP wrote:

    >+ Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> [...]
    >+ Poniższe przepisy czytałem kilka razy wcześniej i uważam, że nie ma w nich
    >+ jednoznaczności.
    >+ po pierwsze: ŚT nie jest przedmiotem czynności określonych w art.2 wg mnie,

    Cóż, mój opór to też wzbudzało :)
    Ale po uświadomieniu sobie że ustawa o VAT ma własne definicje,
    i z p. widzenia VAT ŚT to jest towar jak każdy inny...
    [...]
    >+ A na dodatek w moim US poinformowano mnie że vatu od ŚT przy likwidacji DG
    >+ się nie płaci powołując się przy tym na art 6a uopotiu.

    Niech ci dają na piśmie. Wtedy w najgorszym razie będziesz
    musiał kiedyś zwrócić bez odsetek :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)