  • 1. Data: 2006-12-11 19:03:11
    Temat: Re: podatek od spadku - zmiana przepisow
    Od: i...@w...pl

    Tomasz Ziemak napisał(a):
    > W moim rozumieniu spadek przyjmuje dopiero na rozprawie sadowej lub w chwili
    > uprawomocnienia sie wyroku sadowego
    Szukałam wiadomości na ten temat i znalazłam gdzieś (wiarygodne),
    że w chwili uprawomocnienia się wyroku, a w dodatku zakłada się
    przy realizacji ustawy półroczny termin "wstecz". Czyli zwolnienie od
    podatku obejmie przypadki z uprawomocnieniem od maja (czerwca?) 2006 -
    czytałam o maju. Ale czy tak będzie - musimy poczekać...