    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Date: Wed, 10 May 2023 20:55:17 +0200

    > Nawet nie zauważyłem, że twórca pyta o kody tego konkretnego serwera.

    Nie. Wątkotwórca nie pytał o kody serwera.
    Pytał o kody aplikacji do przetwarzania pitów.

    A że ty tego nie rozróżniasz, bo jesteś ignorantem pomimo tego, że
    przedstawiasz się jako ekspert w tej dziedzinie, to tobie się wydaje, że
    to jedno i to samo.

    > I pewnie ma rację KVIAT, że merytorycznie była to błędna odpowiedź,

    To, że błędna, jest dużo mniej istotne od tego, że ty nadal jako niby
    ekspert nie rozumiesz o czym mowa :)

    > ale dlatego ja tego nie piszę jako prawdy objawionej w USENECIE, tylko
    > piszę, czemu sądzę, że tak powinno być

    A ja ci tylko tłumaczę, że tak nie powinno być. I, co śmieszniejsze,
    tak nie jest.

    >- by ewentualnie taka światła jak
    > KVIAT osoba mogła sprostować, jeśli się pomylę.

    I sprostowałem.
    I zamiast podziękować znowu brniesz w absurdy. Jak zwykle.

    > I napisałem, że to
    > wnioskuję z kodów HTML-a. Pewnie błędnie i co z tego?

    To z tego, że kreujesz się na eksperta.

    Z kodów HTML-a... robi się coraz zabawniej :)

    > Nadal twierdzę, że choć oczywiście te kody błędów można sobie dowolne
    > oprogramować, to nikt tego nie robi bez uzasadnionego powodu.

    I nie robi.
    Czyli nadal nie rozumiesz, po tylu tłumaczeniach i pokazaniu przykładów
    na prawdziwym i działającym kodzie, że oni nie oprogramowali po swojemu
    kodów błędów serwera...

    Niesamowite :)

    > Chyba, ze jest ignorantem i nie wie, że taki kod już jest i oznacza coś innego.

    Aha, czyli jak masz czerwone światło na przejściu dla pieszych, to
    ignoranci je stawiają na skrzyżowaniach dla samochodów?
    No bo przecież taki "kod" już jest i przecież oznacza coś innego...
    A już całkiem ciekawie się robi, jak jakaś pani stanie pod czerwoną...
    latanią.
    LOL :)

    Jeszcze raz, powoli: ten sam zlepek cyferek (np. 404) oznacza co innego
    i czego innego dotyczy w serwerze HTTP i co innego w programie do
    obsługi deklaracji.

    > Nadal twierdzę, że generalnie akurat pomimo tego, że pisałem z głowy, to
    > merytorycznie trafiłem blisko - 301 oznacza dokument oczekujący na
    > zmianę ostatecznego kodu i jest to chwilowy stan - trzeba sprawdzić
    > później.

    A 301 w HTTP oznacza coś kompletnie innego.
    Czyli merytorycznie byłeś fchuj daleko :)

    > Z KVIAT-em jest ten problem - w mojej indywidualnej subiektywnej ocenie
    > - że on domyślnie pisze przeciwnie, niż ja.

    Z tobą jest ten problem, że masz umysł płaskoziemca.
    Jak ktoś ci grzecznie tłumaczy, że Ziemia nie jest płaska, to się
    obrażasz i w swojej indywidualnej i subiektywnej ocenie uważasz, że ten
    ktoś robi ci na złość. I dalej brniesz w absurdy do upadłego :)

    > I to, że ja się pomylę, a on
    > domyślnie pisze przeciwnie

    Bo się, LOL, "pomyliłeś" :)

    >i przez pomyłkę trafi