  • Data: 2005-12-07 19:16:53
    Temat: Re: pracownik zachodzi w ciaze
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl>
    napisał w wiadomości news:dn1m64$69t$1@inews.gazeta.pl...
    > Co ja jako platnik musze zrobic? Lopatologicznie. (co
    > zglaszam w zusie, na czym, do kiedy ja place, do kiedy
    > miesieczne raporty wystawiam)
    > Powiedzmy ze ma wykorzystany ma 1 dzien chorpby, zostalo
    > 32 dni, i teraz tak dnia 16 maja dowiadyje sie ze
    > panna chce pojsc na urlop macierzynski.

    Na stronie www.forex.hil.pl znajdziesz w link "Ciąża a
    praca" czy jakos tak.
    Są tam opisane obowiazki pracodawcy no i tez pracownika z
    podaniem podstawy prawnej.

    A z osobistej praktyki nie polecam po powrocie z urlopu
    maciezynskiego, wrazac zgody na urlop wychowawczy - liczy
    sie on do podstwy urlopu.
    Warto dokladnie poczytac przepisy!!!

    Lew