  • Data: 2004-01-02 20:03:53
    Temat: Re: sposob wliczania paliwa do kpir
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    "plissken" <p...@w...pl> wrote in
    news:bt4hrv$sdc$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Hmm, nie bardzo rozumiem jak czesc faktur VAT dot. samochodu jest
    > wrzucana brutto a czesc netto. Caly czas mowimy o samochodzie
    > ciezarowym?

    Nie, mowimy o samochodzie prywatnym wykorzystywanym do DG, czyli moge
    odliczyc sobie tylko wydatki do kwoty wynikajacej z pomnozenia
    przejechanych kilometrow z ewidencji przebiegu przez stawke.

    ifirma jest automatem, jak wspomnialem, mysli za mnie. klikam "dodaj
    wydatek pojazdu", zaznaczam czy jest to paliwo, czy cos innego (myjnia,
    materialy eksploatacyjne), wprowadzam dane, a ona juz liczy sama wszystko.
    I tak jak pisalem, wszystkie wydatki "inne", zostaly zaksiegowane w kwotach
    netto, natomiast wydatki na paliwo w kwotach brutto. Jako ze mam mierne
    pojecie o ksiegowosci, wydalo mi sie podejrzane uwzglednianie vatu w
    podatku dochodowym, stad moje pytanie :)

    --
    M.