  • 1. Data: 2002-11-13 13:47:28
    Temat: Restrukturyzacja
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    czy może ktoś zna adres skąd można ściągnąć wzory wniosów o
    restruktoryzację niektórych należności publicznoprawnych
    od przedsiębiorców (ustawa z dn. 30-08-2002) ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-11-13 14:20:28
    Temat: Re: Restrukturyzacja
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj KaMeL,

    W Twoim liście datowanym 13 listopada 2002 (14:47:28) można przeczytać:

    juz mam, thx

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2002-11-14 21:33:58
    Od: "graszka" <g...@u...wp.pl>

    Może trochę za późno z tą uwagą - dopiero teraz przeczytałam ten wątek - ale
    w Prawnej albo Dobrej Firmie czytałam relację osoby podlegającej US W-wa
    Śródmieście, która przestrzegała przed kompletowaniem dokumentacji do
    wniosku o restrukturyzację ze stron internetowych. W jej przypadku okazało
    się iż US ma swoje wzory, a lista załączników też jest inna. W przypadku
    udania się do US ostatniego dnia, można przeżyć spory stress.
    Kolejny ukłon urzędów w stronę podatników.
    Graszka