  • 1. Data: 2011-01-27 20:10:18
    Temat: Ryczałt usług florystycznych
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Witam.
    Jaka będzie stawka ryczałtu ewidencjonowanego dla usług florystycznych za 2010 rok?
    Prosiłbym o podanie przepisów lub choćby o naprowadzenie gdzie tego szukać.
    Artur

  • 2. Data: 2011-01-28 22:05:39
    Temat: Re: Ryczałt usług florystycznych
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    żytkownik "Arturro" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    Witam.
    Jaka będzie stawka ryczałtu ewidencjonowanego dla usług florystycznych za 2010 rok?
    Prosiłbym o podanie przepisów lub choćby o naprowadzenie gdzie tego szukać.

    Wiem, że zadałem trudne pytanie ale licze na Was...

  • 3. Data: 2011-01-28 23:16:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-01-28 23:05, Arturro wrote:
> [...]
    > Prosiłbym o podanie przepisów lub choćby o naprowadzenie gdzie tego szukać.
    >
    > Wiem, że zadałem trudne pytanie ale licze na Was...

    Na początek zajrzałbym do ustawy.
    Click --> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1998144
    0930

    Piotrek

  • 4. Data: 2011-01-29 21:46:29
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Na początek zajrzałbym do ustawy.
    > Click --> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1998144
    0930

    Dzięki ale to na wstępie przeczytałem, potem pkwiu1997 i sprawa zamiast się rozjaśnić
    to zaciemnia się :(
    Usługi te można podzielić na układanie kwiatów i aranżacja wnętrz i... szlag mnie
    trafia.

  • 5. Data: 2011-01-30 14:07:57
    Od: " " <j...@g...pl>

    A może chodzi o jakiś dział specjalny produkcji rolnej?

    -----

  • 6. Data: 2011-01-30 14:40:22
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A może chodzi o jakiś dział specjalny produkcji rolnej?

    Niestety nie. W US twierdzą jak wyżej pisałem, a jak chcę precyzyjnie to mam zadać
    pytanie oficjalnie :(

  • 7. Data: 2011-01-30 20:08:30

    Jak wyjść z tego biznesu - przez deflorację?

    -----

    > W US twierdza jak wyzej pisalem, a jak chce precyzyjnie to mam zadac
    pytanie oficjalnie

  • 8. Data: 2011-01-30 22:06:45
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    > Jak wyjść z tego biznesu - przez deflorację?

    A myślałem że jesteś poważny, a ty nawet netykiety nie znasz :(