  • 1. Data: 2002-02-17 10:19:40
    Temat: Spis towarów z natury - czy zawsze konieczny ?
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Hej,
    Czy firma jednosobowa śwaidcząca usługi projektowania budowlanego, kpir,
    pit, vat ma obowiązek robić na początku roku spis towarów z natury
    (wyczytałem cos takiego w instrukcji do kpir)? Tak faktycznie to świadczy
    usługi niematerialne (projekty) i nie posiada żadnych towarów handlowych
    (nawet nie ma zapasów papieru bo drukowanie jest zlecane) trochę tam kartek
    papieru formatu A4, klej w sztyfcie, zapasowe taśmy do drukarki i takie tam
    duperele na własne potrzeby firmowe :-)
    Dziękuje i pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-02-17 15:38:00
    Temat: Odp: Spis towarów z natury - czy zawsze konieczny ?
    Od: "Artur M. Brzeziński" <k...@p...onet.pl>

    Tak, co najwyżej zawsze wartość zero.

    Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4o194$jnm$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-02-18 15:02:59
    Temat: Re: Spis towarów z natury - czy zawsze konieczny ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002, Jarek wrote:

> [...]
    >+ usługi niematerialne (projekty) i nie posiada żadnych towarów handlowych

    Tak. Mi biuro rachunkowe poradziło wpisanie "na tym szarym polu
    u dołu z lewej" :) - w "drukowanej" KPiR jest pole na notatki -
    tekstu: "Remanent na dzień XXYYRRR - ZERO".

    Pozdrowienia, Gotfryd