  • 1. Data: 2008-03-10 11:25:21
    Temat: Sprzedaż nagrody wygranej w konkursie, a dochód..
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    Znajomy wygrał samochód i zaczęły się kłopoty J

    Jeśli samochód sprzeda przed upływem 6 miesięcy, to czy będzie mu się to
    liczyło do dochodu ? a dokładniej czy będzie miał jakieś koszta??

    Znalazłem w necie interpretacje prawną (chyba) identycznej sytuacji i z niej
    wynika ze kasa za samochód wlicza się jako dochód, ale w koszta wlicza się
    suma od której zapłacony był podatek ( czyli wartość nagrody), ale według
    jego urzędu skarbowego, tamta interpretacja jest nieprawidłowa, bo
    pomieszano tam kilka przepisów.

    Orientuje się to jest ? Przykro by się było dowiedzieć na koniec roku ze
    przekroczony został próg podatkowy i trzeba kolejne 40 % oddać fiskusowi .

  • 2. Data: 2008-03-10 11:43:39
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > Znalazłem w necie interpretacje prawną

    oto link to tej interpretcji

    1) trzeba wpisac ten link
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=166858&i_smpp_s_strona=1

    2) sygnature : 4/AF

    3) a potem jeszcze raz link powyzej ( ??) jakos tak dziwnie mi to działa,
    ale inaczej nie chche ...

  • 3. Data: 2008-03-10 13:30:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To na pewno nie, bo sprzedaż rzeczy nie sumuje się z innym przychodem.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-10 18:43:48
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    a nie wpisuje sie tego w rubryce "inne dochody ?

  • 5. Data: 2008-03-10 18:50:06
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-03-2008 o 12:43:39 Rockk <r...@w...pl> napisał(a):

    > oto link to tej interpretcji
    >
    > 1) trzeba wpisac ten link
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=166858&i_smpp_s_strona=1

    > 2) sygnature : 4/AF
    >
    > 3) a potem jeszcze raz link powyzej ( ??) jakos tak dziwnie mi to dzia?a,
    > ale inaczej nie chche ...

    Wystarczy wywołać linka, wykonać dowolne wyszukiwanie - i jeszcze raz
    wywołać linka :)
    Takie zabezpieczenie przez terroryzmem :)

    pozdr,
    tommyz