  • 1. Data: 2007-07-31 10:16:54
    Temat: Wysokośc składek ZUS za lipiec
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Witam,
    dzisiaj (31.07) chciałbym złożyć deklaracje i wpłacić składki na ZUS
    (ulgowe) za lipiec. Na stronach, którymi się posługuję są podane wysokości
    skladek jeszcze za czerwiec. Wiem, że w tym miesiącu, albo następnym
    wysokości sę zmieniają. Niech ktoś coś poradzi :)

  • 2. Data: 2007-07-31 10:18:44
    Temat: Re: Wysokośc składek ZUS za lipiec
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik dtifler napisał:
> [...]
    > skladek jeszcze za czerwiec. Wiem, że w tym miesiącu, albo następnym
    > wysokości sę zmieniają. Niech ktoś coś poradzi :)

    Znaj me dobre serce
    http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/288.php
    (jesli o to ci chodzi, bo nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "ulgowe
    skladki ZUS")

    --
    Malinowy Miś

    """Szatanów łatwo zidentyfikować, widać te buzie także w mediach"""
    - powiedział premier http://wiadomosci.onet.pl/1564510,11,item.html

  • 3. Data: 2007-07-31 10:20:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.07.2007 dtifler <s...@w...pl> napisał/a:
    > Witam,
    > dzisiaj (31.07) chcia?bym z?o?y? deklaracje i wp?aci? sk?adki na ZUS
    > (ulgowe) za lipiec. Na stronach, którymi si? pos?uguj? s? podane wysoko?ci
    > skladek jeszcze za czerwiec. Wiem, ?e w tym miesi?cu, albo nast?pnym
    > wysoko?ci s? zmieniaj?. Niech kto? co? poradzi :)

    Matko jedyna, może jeszcze DRA za Ciebie mamy wypełnić i wysłać?

    Wejdź na stronę ZUSu. Dwa kliknięcia i masz.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-07-31 10:25:16
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 12:18:44 +0200, Malinowy Miś napisał(a):

    > Znaj me dobre serce
    > http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/288.php
    > (jesli o to ci chodzi, bo nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "ulgowe
    > skladki ZUS")

    Chodzi mi o ulgowe w sensie dla nowych firm.
    Znalazłem tutaj wysokości składek:
    http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/760.php
    Dzięki za nakierowanie!

  • 5. Data: 2007-07-31 10:27:37
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik dtifler napisał:

    > Chodzi mi o ulgowe w sensie dla nowych firm.
    > Znalazłem tutaj wysokości składek:
    > http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/760.php
    > Dzięki za nakierowanie!

    Zaden problem ;)

    A jeden dobry uczynek dziennie zgodnie z limitem, zrealizowany ;)

  • 6. Data: 2007-07-31 11:03:25
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 10:20:34 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Matko jedyna, może jeszcze DRA za Ciebie mamy wypełnić i wysłać?
    >
    > Wejdź na stronę ZUSu. Dwa kliknięcia i masz.

    Jedno zjechanie człowieka +1pkt na dzisiaj dla Ciebie :) Czujesz się
    lepiej?

  • 7. Data: 2007-07-31 11:16:13
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik ordi napisał:

    > Jedno zjechanie człowieka +1pkt na dzisiaj dla Ciebie :) Czujesz się
    > lepiej?

    Dzien bez zjebki, dzien stracony ;)

  • 8. Data: 2007-07-31 11:19:32
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Ja bym powiedizła że dzień bez tlefonu z US to dzień stracony,
    zwłaszcza jak dzwonią ze idzie zwrot vatu :)

  • 9. Data: 2007-07-31 11:30:37
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:
    > Ja bym powiedizła że dzień bez tlefonu z US to dzień stracony,
    > zwłaszcza jak dzwonią ze idzie zwrot vatu :)

    "prosze sie przygotowac - kontrola juz do Was jedzie" ;)

  • 10. Data: 2007-07-31 11:34:19

    Dnia 31-07-2007 o 13:30:37 Wojtek Malina <w...@g...pl>
    napisał(a):

    > "prosze sie przygotowac - kontrola juz do Was jedzie" ;)

    Haha, była była, ale się od drzwi odbiła :)