  • 1. Data: 2008-03-12 18:11:09
    Temat: ZUS-nieprawomocna decyzja, a hipoteka kaucyjna
    Od: "mar.ko" <a...@u...fm>

    witam,
    czy Zus ma prawo na wpisanie hipoteki kaucyjnej przed uprawomocnieniem się
    decyzji?

    Rozmawiałem dzisiaj z kobietą, z biura prawnego i twierdziła, że nie ma
    takiego prawa (podstawę prawną z powodu braku czasu da mi w piątek), jednak
    ZUS ustanowił hipotekę przymusową kaucyjną.
    Bardzo proszę o podanie podstawy prawnej decyzji, zależy mi na czasie.

    pozdrawiam
    MK