  • 1. Data: 2005-11-06 21:11:19
    Temat: Zakup samochodu - faktura
    Od: "pitek" <p...@p...fm>

    Mam pytanie,

    czy kupując samochód zarejestrowany jako ciężarowy (Renault Megane z kratą)
    na fakturę od firmy w której pracuję - muszę uiścić podatek od wzbogacenia
    ??? nadmienię tylko, iż samochód ten od razu sprzedałam za tę samą cenę
    swojemu wujkowi na umowę kupna-sprzedaży ????

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-11-07 08:36:25
    Temat: Re: Zakup samochodu - faktura
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik pitek napisał:
    > Mam pytanie,
    >
    > czy kupując samochód zarejestrowany jako ciężarowy (Renault Megane z kratą)
    > na fakturę od firmy w której pracuję - muszę uiścić podatek od wzbogacenia

    Możesz nam łaskawie wyjaśnić co to jest podatek od wzbogacenia? Bo my tu
    szarzy podatnicy jesteśmy, tak siebie o tych podatkach dyskutujemy, ale
    takiego jeszcze nie znamy.

    > ??? nadmienię tylko, iż samochód ten od razu sprzedałam za tę samą cenę
    > swojemu wujkowi na umowę kupna-sprzedaży ????

    Ja tu bym się czego innego obawiał: najpierw kupił pracownik od firmy, a
    potem sprzedał wujkowi. Mamy dwie transakcje między podmiotami
    powiązanymi...

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1