-
1. Data: 2002-01-07 22:39:34
Temat: Zamknięcie roku
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Witajcie,
po podsumowaniach w zasobach mojej firmy wyszło, że
a) część towaru handlowego zużyłem sam
b) część towaru uległa uszkodzeniu i nie nadaje się do sprzedaży
słyszałem, że (a) mam rozwiązać wystawiając sobie samemu fakturę. Czy
to prawda? A co z (b)? Czy wystarczy spisać ten towar z adnotacją, że
uległ zniszczeniu? I jak wtedy wpisać do książki?
Acha, rozliczam się na PKPiR.
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Najnowsze w dziale Podatki
-
Polacy przestają inwestować w termomodernizację swoich domów?
-
Czy wygrane w zagranicznych kasynach online trzeba zgłaszać do urzędu skarbowego i płacić podatek w Polsce?
-
Pół roku po zmianach w podatku od nieruchomości: chaos, ryzyko, ale i szansa na oszczędności
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?