-
1. Data: 2002-01-07 22:39:34
Temat: Zamknięcie roku
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Witajcie,
po podsumowaniach w zasobach mojej firmy wyszło, że
a) część towaru handlowego zużyłem sam
b) część towaru uległa uszkodzeniu i nie nadaje się do sprzedaży
słyszałem, że (a) mam rozwiązać wystawiając sobie samemu fakturę. Czy
to prawda? A co z (b)? Czy wystarczy spisać ten towar z adnotacją, że
uległ zniszczeniu? I jak wtedy wpisać do książki?
Acha, rozliczam się na PKPiR.
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Najnowsze w dziale Podatki
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur