  • 1. Data: 2002-11-13 14:53:35
    Temat: Zawieszenie DG a konto bankowe
    Od: "Jaroslaw" <h...@p...onet.pl>

    Czy zawieszajac DG moge zamknac konto bankowe i pozniej w momencie
    odwieszenia zalozyc je ponownie np w innym banku.

  • 2. Data: 2002-11-13 16:42:42
    Temat: Re: Zawieszenie DG a konto bankowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, Jaroslaw wrote:

    >+ Czy zawieszajac DG moge zamknac konto bankowe i pozniej w momencie
    >+ odwieszenia zalozyc je ponownie np w innym banku.

    IMHO fakt zakładania i zamykania k-ta "DG" zgłaszasz do US
    asynchronicznie i bez korelacji do odwieszania i zawieszania
    DG - krótko mówiąc - IMO jak nie zrobisz to będzie dobrze,
    bylebyś zgłosił na czas (7 dni AFAIR) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-14 00:46:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    >+ On Wed, 13 Nov 2002, Jaroslaw wrote:
    >+
    >+ >+ Czy zawieszajac DG moge zamknac konto bankowe i pozniej w momencie
    >+ >+ odwieszenia zalozyc je ponownie np w innym banku.
    [...]
    >+ IMO jak nie zrobisz to będzie dobrze,

    Widzę że zabrzmiało dwuznacznie: miało być: "IMHO jak byś
    nie zrobił będzie dobrze". Ale to moje zdanie odrębne ;)
    od zdania np. kol. "Adamskiego" ;)